Nieuwe website verbindt klanten, experts en auto’s op hoog niveau

1 April 2021
#Louwman Exclusive

Vooral de mens centraal op nieuwe online platform Louwman Exclusive

Louwman Exclusive, dealer en partner van diverse exclusieve auto- en supercarmerken, lanceert een nieuw online platform. Uniek is de rol van de medewerkers: als geen ander weten zij wat elke auto uniek maakt en juist dat verhaal vertellen ze graag aan klanten, liefhebbers en geïnteresseerden. Dat maakt het nieuwe platform meer dan alleen een website. Klantenbinding begint vaak online. Louwman Exclusive, dé McLaren-dealer van Nederland en partner van onder meer Morgan, Maserati en Automobili Pininfarina, weet dat als geen ander en was al pionier op het gebied van videobellen, persoonlijke boodschappen en online verkooppresentaties. Nu wordt met een geheel nieuw digitaal platform een volgende, grote stap gezet in het presenteren van en informeren over de bijzondere modellen van het bedrijf. Door middel van pakkende verhalen met foto’s en video’s wordt op een informatieve en aantrekkelijke wijze de juiste sfeer rond een model gecreëerd.

Ambassadeurs

Niet alleen het team van Louwman Exclusive deelt zijn ‘expert opinion’ op het nieuwe platform. Ook klanten komen aan het woord. Zij weten immers als geen ander de beleving van een exclusieve auto over te brengen en zij kunnen beamen dat kwaliteit en service hoog in het vaandel staan bij Louwman Exclusive. Ambassadeurs dus, die eerlijk en puur hun enthousiasme delen.

. Daarom is de hoofdrol, zowel online als offline, voor deze specialisten. Samen met onze klanten, onze ambassadeurs, vertellen zij een écht verhaal.

Arjen van Beek, Managing Director Louwman Exclusive

Persoonlijke beleving

Een hoofdrol voor mens en machine, de showroom en de werkplaats. Arjen van Beek, managing director van Louwman Exclusive, vindt dat logisch. “Technici en salesmedewerkers van Louwman Exclusive volgen jaarlijks tientallen trainingen en cursussen bij de fabriek en bij gespecialiseerde opleidingscentra om altijd op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen rond een merk. Zij kunnen de eigenaar van een exclusieve auto uitleggen wat zij doen, zij adviseren op het gebied van personalisatie en maken de klant wegwijs in de bijzondere wereld van de techniek. Daarom is de hoofdrol, zowel online als offline, voor deze specialisten. Samen met onze klanten, onze ambassadeurs, vertellen zij een écht verhaal.”

Master Technician

Een voorbeeld van zo’n toegewijde specialist is de Master Technician van Lamborghini. Slechts een kleine groep technici over de hele wereld mag die titel voeren. Daarvan werkt er één bij Louwman Exclusive. In betere handen dan bij hem kan een Lamborghini dus niet zijn zoals ook maar weinig mensen het gevoel van zo’n bijzonder merk beter kunnen overbrengen.

Benchmark

Ontwerp en realisatie van de nieuwe website lagen bij digital agency Sumedia. Daan Tutert, founder van Sumedia, begreep wat er gevraagd werd: “Met Louwman Exclusive bouwden we een platform. Op het allerhoogste niveau, over producten van de allerbeste kwaliteit en met betrokken mensen. Een prachtklus, die zeer gelaagd is en waarmee we samen de benchmark zijn voor de branche, en daarbuiten.”

Toekomst

Het nieuwe platform van Louwman Exclusive biedt vrijwel onbegrensde mogelijkheden op het gebied van sales, service, informatie en vooral beleving. In de nabije toekomst volgt een geheel nieuwe webshop met de mogelijkheid om op de website accessoires aan te schaffen, natuurlijk uitsluitend fabrieksorigineel en inclusief het juiste advies.